TVC-Mall - první nákup
Tentokrát jsem "na zkoušku" objednal něco s podstatně větší hodnotou než bývá zvykem. Objednal jsem (další) mobilní tlefon THL T5S za 2498Kč s dopravou společností DHL za 482Kč, celkem jsem tedy zaplatil 2980Kč, což tou dobou byla nejnižší cena tohoto telefonu vůbec (ani na eBayi a ani na Aliexpressu cena s dopravou nebyla pod 3000Kč).
objednané zboží
Obchod hned druhý den zboží odeslal, poslal mi číslo pro sledování balíku a vše vypadalo, toto číslo fungovalo a vše vypadalo, že bude v pořádku. Několik hodin poté jsem ale obdržel další zprávu v které prodejce psal, že možná došlo k záměně zboží a tak by v tom balíku nemuselo být to co jsem si objednal a ať jej kontaktuji kdyby tomu tak bylo.
Po šesti dnech balíček dorazil, pracovníkovi DHL jsem zaplatil 459Kč (199Kč DPH + 260Kč za "záruku DHL v celním řízení") a zboží si donesl domů. Když jsem balíček otevřel, tak v něm mobil samozřejmě nebyl, bylo tam 5 krytů na různé mobilní telefony. Hned jsem to tedy napsal na podporu obchodu, jelikož již byl večer (a v Číně tedy noc), tak jsem odpověď očekával nejdříve další den ráno a tak tomu i bylo - obchod chtěl abych to co přišlo nafotil a tyto fotky jim poslal. Celkem jsem si s nimi to ráno vyměnil asi 5 mailů v kterých jsem samozřejmě nezapoměl dodat, že jsem DHL musel zplatit i 460Kč. Tato ranní komunikace skočila tím, že mi vrátí 460 korun a pošlou mi objednaný mobil (trochu jsem pochyboval zda to opravdu udělají, ale pořád jsem měl v záloze možnost otevření sporu na PayPalu, takže jsem byl v klidu).
toto dorazilo místo mobilu
Peníze (460Kč) mi prodejce vrátil dva dny po naší mailové komunikaci a za další tři dny dorazil i objednaný mobilní telefon s nějakým příslušenstvím a kryty navíc (kryty sice byly na jiné mobily/zařízení, ale nevadí :D ). Tentokrát zboží prošlo bez nutnosti platit nějaké další poplatky (jednou z výhod DHL je to, že se často dá vyhnout platbě DPH a cla, protože pracovníci DHL se řídí cenou a popisem uvedeným prodejcem, narozdíl od toho když se zboží posílá běžnou poštou, kde pracovníci mají velkou tendenci nevěřit ceně a popisu zboží, nutno ale dodat, že k tomu často mají velmi dobrý důvod).
konečně to správné zboží
I když udělal obchod chybu a poslal špatné zboží, tak se k celé té situaci postavil velmi dobře a korektně vše napravil k spokojenosti zákazníka (s tímto mají, nejen, číňané často problém) a nemohu tedy jinak, než obhod TVC-Mall doporučit.
Fotografie z tohoto nákupu:
https://zbozizciny.hys.cz/novinky/overene-obchody/nakupy/tvc-mall-prvni-nakup#sigFreeId1921f32f41
Zobrazeno: 5923
Komentáře
Já ten mobil objednával v době, kdy se zde ještě oficiálně neprodával a kdy nebyly žádné informace o tom, že by to mělo být jinak. V době nákupu tedy tato cena výhodná byla, dnes tomu tak ale již samozřejmě není.
Cituji Weman:
Zde imho záleží na více faktorech a jsou případy kdy bych upřednostnil čínský e-shop před českým i kdyby v nich byla cena mobilu stejná. Ne ve všech českých obchodech se staví k reklamacím zboží slušně a naopak exstují čínské obchody, které se k zákázníkům staví opravdu výborně a ani pro reklamace mobilů nepožadují jejich vrácení a poté co jim dokážete vadu, tak posílají nové zboží.
Pokud budeme brát ale tenhle konkrétni mobil a obchod mironet, tak zde není co řešit a mironet vyhrává.
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.