MiniInTheBox
Aktualizováno: neděle 28. prosinec 2014 23:46
O tomto e-shopu by se dalo říci, že je jakousi "součástí" (i když to není zrovna přesný výraz), kde najdete v podstatě jen produkty nižší cenové kategorie, na které je poštovné zdarma.
Adresa e-shopu (otevře se v novém okně):
Hlavní rysy tohoto obchodu:
+ velké množství zboží
+ u velké části zboží výborné ceny
+ je zde i zboží, které se zle hledá
+ relativně častá aktualizace nabídky
+ oproti LightInTheBox je poštovné na veškeré zboží zdarma
- žádná forma "odměňovacího systému"
Mé hodnocení tohoto obchodu 8/10
(hodnocení se může časem změnit, a bude záviset od toho, jaké s tímto obchoem budu mít další zkušenosti)
Moje nákupy v MiniIntheBox:
Zobrazeno: 19272
Komentáře
Zboží mi bylo odesláno 4.2. a přišlo 16.2. (od 7.2. do 14.2. probíhalo celní řízení), přitom jsem platil cca 11 USD za dopravu (3-5 prac. dní). Dále jsem musel doplatit DPH + poplatek DHL za vyřízení celních povinností, tudíž zboží za 40 USD mě nakonec vyšlo na 86 USD.
Nakupuji na jiných servrech poměrně dost a dlouhou dobu, ale ještě nikdy jsem tak dlouho nemusel čekat a neplatil jsem nikdy žádné další poplatky.
Zboží došlo v pořádku, s tím problém nebyl.
Toto odporúčam riešiť cez PayPal (Resolution Center) - peniaze by Vám mali byť potom bez problémov vrátené.
opět jsem to zkusil a opět prošlo bez problémů - použil jsem Firefox bez jakýchkoli doplňků.
Zkoušel jsem použít 3 různé prohlížeče.
České poště byste měla poslat výpis z účtu nebo screen z internetového bankovnictví/paypalu, potvrzení objednávky z miniinthebox, plnou moc (pokud jste ale z Prahy, tak to doporučuji vybavit osobně, protože pošta si za zastupování v celním řízení bere 180Kč) a u některých druhů zboží i prohlášení o tom, že je to zboží neobchodního charakteru.
Pokud ale nějaký dokument poslat zapomenete, tak Vás na to upozorní a můžete ho dodat později (jediné co se stane je to, že se tím dodání objednaného zboží ještě o něco málo prodlouží).
Stejně tak pokud některý z požadovaných dokumentů nejste schopná dodat, tak se nic neděje a pouze stačí v mailu, kterým jim ostatní dokumenty budete posílat, vysvětlit danou situaci (občas se mi to také stává a zatím s tím nikdy nebyl problém).
Díky moc za rady, nějak se v tom ztrácím, asi jsem už stará :)
Silvie
Silvie
Můžete zkusit dokončit objednávku v jiném internetovém prohlížeči, případně pokud používáte nějaký doplněk, který automaticky překládá stránky do češtiny, tak ten vypněte (takovéto věci umí občas dost rozhodit systémy zahraničních obchodů) a dokončete objednáku bez něj.
Teď jsem vyzkoušel nákup v mininthebox a vše proběhlo bez problémů (a to jsem během pokusu o platbu kartou stránky opustil, vrátil se tam, změnil způsob platby na PayPal a bez problémů platbu provedl).
Tím, že je stav objednávky "čeká na zpracování" myslíte, že je objednávka "Pending" (ještě nebyla zaplacena a čeká na platbu) nebo je "Processing" (byla zaplacena a čeká na zpracování pracovníkem obchodu).
Jinak můžete také objednávku zrušit a udělat ji nova (třeba v jiném internetovém prohlížeči.
Děkuji za odpověď Silvie
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.