LightInTheBox - první nákup

Aktualizováno: neděle 28. prosinec 2014 23:46

Hodnocení uživatelů: 0 / 5

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

V tomto obchodě jsem si na zkoušku objednal "dekorativního motýla" za cca 11Kč, objednávku jsem učinil dne 23.7.2010, 26.7.2010 bylo zboží odesláno z HongKongu a dne 3.8.2010 jsem ho měl doma, takže zboží sem dorazilo (pokud to počítám od doby objednání) za 11 dní, což je velice dobrý čas. Jediné, co bych této objednávce mohl vytkout je to, že mi pšišel jiný motýl, než jakého jsem si objednal :) , kdyby byla jiná jen barva, tak by mi to nebyl problém, protože obchod uvádí, že zboží může přijít i v jiné barvě, ale on byl i jiný "mechanizmus přichycení" motýla, a tím pádem se tento motýl více podobá jinému, kterého tam prodávají za cca 20Kč, jelikož jsem ho objednával jen proto abych zjistil, zda tento obchod skutečně zboží posílá, a ne proto, že bych ho potřeboval, tak mi to ani nevadí :), ale pokud by se to stalo vám tak to můžete zkusit reklamovat (pouze jim napište, vracet jim to zpět nemá cenu vzhledem k vysokému poštovnému).

objednaný motýl

a toto mi přišlo :) :

DSCF4225

ještě jsem zapoměl napsat, že tak jako ve všech případech i zde jsem si vybral jako způsob doručení free shipping (poštovné zdarma).

Fotografie z tohoto nákupu:

Zobrazeno: 8784

Komentáře   

0 #3 lea 2015-11-21 14:43
Chtěla bych spis varovat lidi na tento obchod.nedokáží ani pochopit ze ti co tu píší jim vše došlo a v pořádku.já už čekám dva měsíce na balíky nanic.vložila jsem do toho 4 tis a nemám nic.v sekci moje lístky kde jsem psala ze zboží doteď nemám mi napsali ze kurýr toho ma dost a ze pokud zboží nedorazí do týdne ze jim mám dat vědět.tak chci teda napsat ze zboží doteď nedošlo a ono ejhle v sekci na dotazy to bylo už uzavřené.tudíž jsem jim nemohla ani odepsat.tak nevím proč předtím nebyl problém mi odepsat a najednou vše uzavřeli ten můj případ s nedorucenim.a ještě zajímavější na to je ze mi psali ze pokud zboží nedorazí do 19.11.2015 tak mám napsat a jak po týdnů jim chci napsat tak sekce zákaznické podpory byla uzavřena už 18.11.2015,tudíž dřív než jsem jim stačila dat vědět jak to dopadlo.porad te co mám dělat.jsem zoufalá a nevím jak se knim mám spojit.porad me to najizdi na me objednávky a knim na zakaznickou podporu vubec .děkuji 
Citovat
0 #2 admin 2014-10-01 10:00
Cituji Kackackacka:
...když jsem se dozvěděla, že poplatky spojené s proclením jsou více než polovina z ceny bot navíc (téměř 400Kč)...

Na skutečnost, že při nákupu zboží s hodnotou vyšší než 22 EUR ze zemí mimo EU je nutné platit DPH a případně i poplatek poště je zde na stránkách několikrát upozorněno (Především sekce "Clo a DPH" a komentáře v této sekci)
Mrzí mě ale, že s prvním nákupem máte zlou zkušenost. :-|
Citovat
0 #1 Kackackacka 2014-10-01 09:32
Objednala jsem si v tomto e-shopu svatební boty s poštovným zdarma za cca 700Kč. Obchod samotný a komunikaci s ním hodnotím pozitivně. Nicméně je zde pár nástrah, na které je třeba si dát pozor, pokud kupujete něco ze zahraničí poprvé. Jednalo se o to, že doba dodání byla 10-20 pracovních dnů. Ve skutečnosti šlo však o 30, protože jim 9 dní trvalo, než zboží odeslali, čili neuvědomila jsem si, že vyskladnění může trvat tak dlouho, ale to je moje chyba. Dalším překvapením pro mě bylo v podobě celního poplatku. Boty přišli včas ale čekali na celním úřadě, než mi zaslali žádost o doložení všeho možného a než mi odpověděli. Výsledek je, že boty více než týden po termínu dodání stále nemám a po tom, když jsem se dozvěděla, že poplatky spojené s proclením jsou více než polovina z ceny bot navíc (téměř 400Kč), rozhodla jsem se zboží poslat zpět.
Citovat

Přidat komentář

10


Bezpečnostní kód
Obnovit