CooliCool

Aktualizováno: neděle 28. prosinec 2014 23:46

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení
 

coolicool - logo

CooliCool se stal dalším z úspěšně vyzkoušených e-shopů. Jde o běžný e-shop který funguje někdy od roku 2011 a i podle reakcí jiných uživatelů zatím funguje bez problémů.

Adresa e-shopu (otevře se v novém okně):

www.coolicool.com

Hlavní rysy tohoto obchodu:

+ poštovné na veškeré zboží zdarma

+ sklad v EU (tablety a mobily)

+ stránky obchodu jsou kompletně přeloženy do 4 jazyků

+ design stránek

+ množství nabízeného zboží

+ věrnostní systém

- celkem značná čast cen

- málo zboží v "EU Warehouse"

 

Celkové hodnocení e-shopu: 8,5/10

(hodnocení se může časem změnit a bude záviset od toho jaké budu mít s obchodem další zkušenosti - u CooliCool pravdédpodbně nějaké další zkušenosti budou :) )

 

Moje nákupy v CooliCool:

první nákup v CooliCool

Zobrazeno: 10608

Komentáře   

0 #14 LEON 2017-12-31 08:43
Objednal jsem dron, dorazil do dvou týdnů bez problémů. Doporučuji!
Citovat
0 #13 Jan Skála 2017-02-04 09:12
Dobrý den,
Dne 3.2.2017 mi přišlo emailem oznámení o odeslání.
Datum odeslání 31.01.2017 Tedy oznámení přišlo tři dny po odeslání. Balíček doručen PPL (český partner DHL) 4.2.2017.
Sledování balíčku nelze přes proklik na eshopu na DHL, neb číslo balíku zná jen německá stránka DHL. Na Německých stránkách DHL je balík v pořádku vidět.
Tedy pravděpodobně se jedná skutečně jen o chaos okolo čínského Nového roku a obchod je jinak celkem v pohodě.
Objednání a zaplacení kartou: 25.1.2017, doručení z EU skladu: 4.2.2017. Doba doručení 10dní.
Citovat
0 #12 Jiří Forst 2017-02-02 13:22
Cituji Jan Skála:
Objednal jsem si a zaplatil černý telefon. Obchod deklaruje odeslání zboží z EU Warenhouse za dva dny. Tři dny po objednání jsem byl emailem dotázán, zda chci telefon bílý, neb černý v EU nemají. Odpověděl jsem, že souhlasím s bílým. Od té doby nemám žádné zprávy. Již uplynulo 7 dní od objednání.






Zatím bych nepanikařil, měli teď čínský nový rok (pravděpodobně to řídí z číny) a i z toho německa to chvilku trvá.
Citovat
0 #11 Jan Skála 2017-02-01 13:49
Objednal jsem si a zaplatil černý telefon. Obchod deklaruje odeslání zboží z EU Warenhouse za dva dny. Tři dny po objednání jsem byl emailem dotázán, zda chci telefon bílý, neb černý v EU nemají. Odpověděl jsem, že souhlasím s bílým. Od té doby nemám žádné zprávy. Již uplynulo 7 dní od objednání.
Citovat
0 #10 Jiří Forst 2016-05-12 07:08
Nákup z EU skladu v pohodě, za týden doma bez DPH i cla.
Citovat
0 #9 Ada 2015-12-03 08:10
Stalo sa mi presne to isté čo Kataríne. Cena v eurách uvedená na stránke (205 €) bola oveľa nižšia ako suma strhnutá z účtu (225,12 €). Snažila som sa to riešiť cez suport coolicoolu. Odpísali mi, že cena v dolároch je rozhodujúca. Preto všetkým radím, aby si ceny pozerali len v dolároch a na eurá to prepočítali.


Okrem toho som pri objednávaní označila ako spôsob dopravy DHL, ale v zhrnutí sa to zmenilo na air mail (myslím). Som zvedavá kedy mi tovar príde. Chcela som ho na vianoce.
Citovat
0 #8 Radek 2015-11-16 20:43
22.10.2015 objednán a zaplacen telefon Elephone M2 v rámci předprodeje za akční cenu. Termín oficiálního prodeje měl být 31.10.2015. Až 10.11.2015 se obtěžovali změnit termín na 13.11.2015. Tehdy změnili i informaci, že je skladem, ale stále neodesláno. Dle diskuzí prostě u všech Elephone stejná situace. Slíbují a termíny nedodržují. :o
Citovat
0 #7 admin 2015-03-05 07:12
Cituji katarina:
Vie niekto, prečo je  suma iná na coolicool a iná strhnutá z účtu?

Pri platba cez PayPal ste platila pomocou karty alebo z paypal palance? - ak to bolo pomocou karty, tak týchto cca 8 EUR by aj mohlo odpovedať poplatku, ktorý si strháva spoločnosť zabezpečujúca prevádzku platobných kariet, prípadne mohlo ísť o poplatok PayPalu.
Ak ste to platila z PayPal balance, tak k ničomu takému by dojsť nemalo a bol by na mieste dotaz na suport coolicoolu.

Cituji katarina:
Tiež by ma zaujímalo, aké máte skúsenosti s vrátením tovaru, nerozbaleného, nepoužitého, bez udania dôvodu.

Myslím, že by s tým nemal byť problém, ale asi by som to skúsil riešiť s pomocou PayPalu (tým by ste mala získať určitú istotu, že o peniaze neprídete). Musíte ale asi počítať s tým, že sa Vám pravdepodobne nevrátia peniaze za poštovné k predajcovi a možno by už bolo výhodnejšie ten mobil predať niekde na internete.
Citovat
0 #6 katarina 2015-03-05 06:56
Ahojte, objednala som si smartphone. Platila som cez Pay Pall. Smartphone som kupovala za 154,78 EURO, ktoré mi boli z účtu strhnuté. Po prebratí tovaru som na stránke coolicool otvorila objednávku a tam nebola suma za tovar 154,78, ale 146,69 EURO. Vie niekto, prečo je  suma iná na coolicool a iná strhnutá z účtu? Tiež by ma zaujímalo, aké máte skúsenosti s vrátením tovaru, nerozbaleného, nepoužitého, bez udania dôvodu. Nejde o malú čiastku a tak sa bojím, aby som neprišla o smartphone a tiež peniaze. Ďakujem za odpoveď. :D
Citovat
0 #5 admin 2014-11-02 13:42
Cituji Michala:
Zdravím,
chtěla bych se zeptat ohledně tzv. celního pojištění. Už čekám na zboží v částce 256 dolarů a úplně jsem zapomněla na dph nebo na clo :sad: . To celní pojištění se zařizovalo během objednávky, že? Takže až mi přijde balíček budu muset ještě doplácet?

Pokud si jej celníci všimnou tak se platbě DPH (což by mělo být přibližně 1200Kč) asi nevyhnete :sad:
Clo závisí na typu zboží - množství druhů zboží je od cla osvobozeno a na ostatní věci je většinou v řádu malých jednotek proent (v porovnání s DPH je to zanedbatelné)
Citovat
0 #4 Michala 2014-11-02 13:33
Zdravím,
chtěla bych se zeptat ohledně tzv. celního pojištění. Už čekám na zboží v částce 256 dolarů a úplně jsem zapomněla na dph nebo na clo :sad: . To celní pojištění se zařizovalo během objednávky, že? Takže až mi přijde balíček budu muset ještě doplácet?
Citovat
+1 #3 Dialynne 2014-03-30 09:59
Dobrý den, v posledním měsíci jsem v tomto obchodě nakupoval a musím říct, že jsem byl velmi mile překvapen. Zboží bylo dodáno velmi rychle a kvalitně zabalené. Trošku se s nimi hůř komunikovali přes email, je lepší komunikace formou online chatu. Umožňují sjednání tzv. "celního pojištění" díky kterému vám vrátí případné DPH a clo. Já ho měl po doložení do dvou dnů na účtě! Dopravu jsem zvolil přes DHL (posílají to přes Singapur) a čistý čas dopravy byl 2-3 dny. Co se týká výrobků v EU Warehouse, tak objednání se dle mého názoru nevyplatí, jelokož je tam cena vyšší než v Číně a mně tedy vyšlo i vč. celního pojištění znatelně levněji přímo z Číny! Např. Inew V3 mě stál celkově 4095 Kč a měl jsem ho za 6 pracovních dnů doma ! V EU Warehouse stojí Inew V3 232,99 USD. Jinak nemohu než tento obchod doporučit :-)
Citovat
0 #2 admin 2013-04-22 21:11
Cituji Václav:
A chtěl bych se zeptat, co to znamená ten EU Warehouse? A co to znamená v praxi? Mají snad sklad evropě?

Ano - znamená to, že mají sklad v EU a na zásilky v rámci EU se nevstahuje DPH (a snad ani clo).
Citovat
+2 #1 Václav 2013-04-22 20:53
Ahoj, předně chci pochválit tyhle webovky, mají skvělou informační hodnodu. Je to dobrej počin.
A chtěl bych se zeptat, co to znamená ten EU Warehouse? A co to znamená v praxi? Mají snad sklad evropě? Dost mě láká jeden mobil, skoro 250 dolarů a určitě ho chci dostat domů bez účasti nenažranýho státního aparátu, na to by tip nebyl?;) Díky aspoň za část odpovědí, V.
Citovat

Přidat komentář

10


Bezpečnostní kód
Obnovit